Generelt
Hva er telefonnummeret til Sunwind?
keyboard_arrow_down
Hvordan sjekke lagerstatus hos butikk?
keyboard_arrow_down
Ønsker å bli forhandler, hvordan går jeg frem?
keyboard_arrow_down
Jeg får ikke logget inn på kontoen min, hva gjør jeg?
keyboard_arrow_down
Jeg har kjøpt en vare, men ikke fått bonuspoeng?
keyboard_arrow_down
Hvordan sjekke når en vare kommer til lager?
keyboard_arrow_down
Hvilke betalingsalternativer har jeg med Klarna?
keyboard_arrow_down
Tilbyr dere montering?
keyboard_arrow_down
Jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse
keyboard_arrow_down
Hvordan melde meg inn i kundeklubben?
keyboard_arrow_down
Tilbyr dere hjemlevering?
keyboard_arrow_down
Har Sunwind reservedeler?
keyboard_arrow_down
Hvordan kan jeg returnere en vare? keyboard_arrow_down
For å returnere en vare, må du følge en av disse fremgangsmåtene:
1. Hjemlevering: Send en e-post til post@sunwind.no med angrerettskjemaet som fulgte med ordren. Du vil motta et returnummer som må merkes på pakken. Kunden dekker returkostnaden. Varen må være i samme stand som da du mottok den, og i originalemballasje. Tilbakebetaling skjer når vi har mottatt varen og sjekket at den er i samme stand som da vi sendte den av gårde.
2. Klikk og Hent: Returner varen til utsalgsstedet der du hentet den. Varen må være i samme stand som da du mottok den, og i originalemballasje. Tilbakebetaling skjer hos utsalgsstedet når varen er godkjent.
Du kan lese mer om returprosessen her.