Generelt

Hva er telefonnummeret til Sunwind? keyboard_arrow_down Hvordan sjekke lagerstatus hos butikk? keyboard_arrow_down
Hvordan kan jeg returnere en vare? keyboard_arrow_down

For å returnere en vare, må du følge en av disse fremgangsmåtene:

1. Hjemlevering: Send en e-post til post@sunwind.no med angrerettskjemaet som fulgte med ordren. Du vil motta et returnummer som må merkes på pakken. Kunden dekker returkostnaden. Varen må være i samme stand som da du mottok den, og i originalemballasje. Tilbakebetaling skjer når vi har mottatt varen og sjekket at den er i samme stand som da vi sendte den av gårde.

2. Klikk og Hent: Returner varen til utsalgsstedet der du hentet den. Varen må være i samme stand som da du mottok den, og i originalemballasje. Tilbakebetaling skjer hos utsalgsstedet når varen er godkjent.

Du kan lese mer om returprosessen her.

Ønsker å bli forhandler, hvordan går jeg frem? keyboard_arrow_down Jeg får ikke logget inn på kontoen min, hva gjør jeg? keyboard_arrow_down Jeg har kjøpt en vare, men ikke fått bonuspoeng? keyboard_arrow_down Hvordan sjekke når en vare kommer til lager? keyboard_arrow_down Hvilke betalingsalternativer har jeg med Klarna? keyboard_arrow_down Tilbyr dere montering? keyboard_arrow_down Jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse keyboard_arrow_down Hvordan melde meg inn i kundeklubben? keyboard_arrow_down Tilbyr dere hjemlevering? keyboard_arrow_down Har Sunwind reservedeler? keyboard_arrow_down