Serviceskjema

Privatperson

  • Ved reklamasjon på et produkt i henhold til garantibestemmelser ber vi deg kontakte utsalgsstedet der du har kjøpt varen. Dersom du har kjøpt varen på nett kan du ta kontakt med Sunwind direkte via chatten eller via e-post.
  • Vår Chat funksjon finner du nederst i høyre hjørne.
  • Du kan også sende en e-post til post (@) sunwind.no
  • Klikk her for å komme til FAQ med ofte stilte spørsmål om våre produkter
  • Klikk her for å komme til angrerettsskjema ved kjøp på nett

Serviceskjema


Kundeopplysninger

Produktinformasjon

Dersom reparasjon ikke dekkes av garanti ønskes utstyret reparert for egen regning:
Dersom reparasjon ikke dekkes av garanti ønskes prisoverslag før reparasjon utføres:
*Hvis garantiservice må kjøpsbevis vedlegges

Varer til service sendes til Sunwind Gylling AS, Rudssletta 71-75, 1351 Rud.                    
Merk: Serviceverksted.                     
Legg ved selve serviceskjemaet med sendingen, eller merk forsendelsen med saksnummeret du får når skjema er sendt inn.